tisdag 15 januari 2013

Bring it on, Stefan


Stefan Nilsson är en trevlig kille och en flitig trendspanare. Jag brukar lyssna på hans trendföredrag ett par gånger om året. I måndags körde han årets trender på Stora Trenddagen i Stockholm. Just då var jag inte i Stockholm, vilket var otur med tanke på hur mycket jag åker dit nuförtiden. Nu utlovar Stefan turné med trendföredraget, så jag får säkert tillfälle att höra det i sin helhet. På Stefans nygamla blogg har han dock, EXEMPLARISKT, beskrivit trenderna och lagt upp fina bilder. Så jag hugger min favorit och kör den här, rakt av. Gissa om den är blå och har med sommar och sydligare breddgrader att göra ;) So, introducing: BLUE LAGOON. Och vem vet, stämmer det här så är det kanske i år den här lilla bloggen slår igenom på bred front.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar