söndagen den 2:e december 2012

Good night, Abe


Jag funderar på att göra en liten makeover av mitt sovrum. Har inte riktigt hittat färgskalan än, men en sak är jag helt säker på, och det är att jag inte ska ha ett blodrött tak. Det hade rummet jag sov i på helgens bloggträff i Kosta. Svettningar, tryck över bröstet och orolig sömn, var vad det ledde till. I övrigt en fantastiskt rolig träff, där jag fick prova på att både blåsa och slipa glas. Men hur någon kunde komma på att måla ett sovrumstak blodrött, det kommer jag att fortsätta fundera över. I sovrummet på bilden gillar jag Abraham Lincoln i rosa, lampan och färgsättningen. Bild från Houzz.

4 kommentarer:

  1. Japp japp.. så e de! Feng Shui är inte så dumt ;) kram på dig pinglan ! Jannice

    SvaraRadera
  2. Ska nog vara lite halvtråkigt i sovrummet så man håller sig lugn. Säger jag som har en bård med näckrosor i ljusgult som sattes upp i slutet 80-talet och som sitter än för att vi inte kommit oss för att renovera det rummet. Får nog bli lite fix i det rummet efter att ha sett dina bilder.

    Kram

    SvaraRadera
  3. I love your site! Thanks for insights! I got the idea of starting a pearl jewelry line from you. Awesome collection. I am also a freshwater pearl blogger. Great Job! i wish there will be more about oyster pearl. I like all things piked and I would try to come here time and again for more updates. Thank you very much

    SvaraRadera
  4. I honestly like reading your posts, thank you! Many people are like pearl necklace much, Ladies are crazy about pearl earrings. If you are interested in christmas jewelry, just come to know more things. We hope we can offer you any help. Hope you can do more article and I'll keep an eye on you.

    SvaraRadera